Kompozytorzy
Tymoteusz Witczak
kompozytor i producent muzyczny, specjalizujący się w muzyce ilustracyjnej. Jego twórczość obejmuje ścieżki dźwiękowe do pełnych metraży - komedii “Wujek Foliarz”, ”Noc w przedszkolu”(Netflix Original) oraz nominowanego do FIPRESCI Prize thrillera ”Wycieczka". Jest autorem muzyki do piłkarskiego serialu Macieja Bielawskiego “1992 - wielka gra" (Viaplay). Filmy dokumentalne, do których stworzył ścieżkę dźwiękową zostały docenione na prestiżowych festiwalach: Nagroda dla Najlepszego Dokumentu z Europy Środkowo-Wschodniej - Ji.hlava IDFF 2023 za “Odległości” Mateja Bobrika, wybrany do oficjalnej selekcji Warsaw Film Festival "Nasza mała Polska", czy "Kiedy ten wiatr ustanie” Anieli Gabryel z Nagrodą IDFA dla Najlepszego Dokumentu Studenckiego.
Tymoteusz skomponował muzykę do filmów krótkometrażowych 'Stymulanty i Empatogeny' - Mateusza Pacewicza, “Monika W” - Pauliny Skibińskiej, “Odbicie” - Emilii Zielonki. Często wykorzystuje elementy dźwiękowe z pogranicza horroru i muzyki eksperymentalnej, tworząc intensywne i pełne napięcia utwory. Jednocześnie kontrastuje je z przestrzennymi, sennymi teksturami i delikatnymi, emocjonalnymi melodiami.
Napisał muzykę do kilkunastu spektakli teatralnych. Współpracował m.in. z Piotrem Ratajczakiem - spektakl ‘Limba’ (Teatr Układ Formalny), Janem Husakowskim ‘Kim jest Pan Szmidt’ (Teatr Wybrzeże), Grzegorzem Grecasem ‘Zaginiony Świat ’ (Teatr Maska), Martą Strecker - ‘Spólnota’, Agnieszką Nasierowską - 'Momo' (Teatr Modrzejewskiej), Katarzyną Dudzic ‘Cicho - Tuxo’ (WTW), Jarosławem Tumidajskim - ‘Siedem minut po północy’(AST).
Aktywny również jako producent muzyczny - współprodukował piosenkę ‘Piękny Koniec Świata’ Karoliny Micuły. Wpółpracuje z Projektem MANIA nad nowym wydawnictwem płytowym. Jest autorem jingli reklamowych - jego sygnał dźwiękowy wygrał w konkursie z okazji 80 lecia PR2 i od 2018 roku można go codziennie usłyszeć jako dźwięk audycji ‘Fantazja Polska’. Skomponował również intro do podcastu ‘Polska w Grze’.